piątek, maja 06, 2016

6.05.2016

Heeej
Nie mogłyśmy dzisiaj zrobić dobrych zdjęć! Jak nie słońce to ludzie przeszkadzali naaam. Jednak coś tam wybrałam i mam nadzieję, że pomimo tego jaka jestem dzisiaj zła udało mi się dobrze trafić.
Ostatnio moje życie jest strasznie zakręcone. Wszystko obraca się o 180 stopni. Oby na lepsze.. Przez tak krótki okres czasu poznałam bardziej samą siebie. Wiem co jest w życiu dla mnie ważne, rownież wiem co muszę robić, aby być szczęśliwą. W sumie kto wie co jeszcze mi się przytrafi..

P.S Szukam już od kilku dni szminki z Wibo, jeżeli ktoś wie gdzie mogę ją kupić to proszę o kontakt! (Wibo Million Dolar 1).








Bluza - Local Hero
T-Shirt - H&M
Spodnie - Bershka
Buty - Adidas

5 komentarzy:

  1. jaaaka bluza świetna! / http://goodspatula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje życie kilka dni temu również obróciło się o 180stopni. pozdrawiam liliuch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacje w moim guście! cudo! :)
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja :*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są po prostu śliczne! Bardzo mi się podobają Twoje włosy i ta fryzura! A stylizacja idealna według mnie na wyjśćie z koleżanką np. do kina :D
    tornadomysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń